Direktlänk till inlägg 27 februari 2010

heej:D

Av Magdalena Edström - 27 februari 2010 20:46

Heej folket!!

Idag hare inte hänt så specc mkt har varit i backen:D<33

Igår vare friluftsdag på skolan å jag va i backen:D de vart strömavbrott först så då fick vi typ åka upp efter skotern med typ ett rep å de va as kuul:D<33333 Åxå sen typ testa jag snowboard å de gick ganska bra(Y) men sen så skulle mickis ha den igen så då åkte jag skidor sen ville hon inte åka mer så då låna jag den igen åxå tyyp åkte jag åxå ramla jag såå jag ha tyyp aass oont i mitt knä och mina armar och i nacken..... meen men jag åker snowboard på sportlovet igen:D(Y) de va kuul:D  jag ska kanske köpa en bräda för mina egna pengar på blocket:D som typ kosta 150:- med skor till:D meen Anton han e juu värsta galningen som åkte lite igår å nu ha han köpt en på blocket:) han e knäpp asså<33 aja men Maja åkte åxå å första åket hon åkte med brädan de tog typ en halv timme för henne å komma ner från 10: an :D<333 Kuul vare iaf meen nu ska jag kolla lite bloggar så herrå<33 Kramizzar<33  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Magdalena Edström - 8 juli 2010 13:36

NY  BLOGG!! KOMMER BARA BLOGGA  PÅ DEN HÄR BLOGGEN FRÅN OCH MED NU!!!!!   www.magdalenaedstrom.blogg.se www.magdalenaedstrom.blogg.se     ...

Av Magdalena Edström - 8 juli 2010 13:04

Hej!! Sorry för så jävla dålig uppdatering nu i sommar men jag har ju lixom ett liv utan för bloggen åxå så de komma bli mkt bättre uppdatering efter sommarlovet:) Men jag har tänkt på att kanske byta blogg få se om jag gör de men isf så länkar jag...

Av Magdalena Edström - 2 juni 2010 19:46

Heej Alla sötizzar<333 Idag har jag cyklat till stan å hem:D de va roligt, men vi typ tappade bort eve sen fick vi leta efter henne sen typ hitta vi henne sen tappa vi bort isak xD De va kanska jobbit xD sen typ kom vi hem 1 timme försent xD Å...

Av Magdalena Edström - 1 juni 2010 11:44


   Ja, får se om de funkar annars tar jag bort de men iaf så ser min vecka ut så här:D   de funka:D ...

Av Magdalena Edström - 29 maj 2010 12:01

Hej alla glada:D!!! Det här blir sista inlägget för idag... För att jag ska på läger å då kan jag ej ta med mej datorn:(( Jag har nästan packat klart de e typ bara lite små plock kvar:D<3333     Men Kram på er alla     <33333 ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards