Alla inlägg under april 2010

Av Magdalena Edström - 11 april 2010 18:42

Heej Bloggen<33!!

Var i backen idag:D De va fett kul asså måste göras om:D Men nu e Backen STÄNGD och de suger.... men iaf så har jag inte bloggat på länge så jag ursäktar mej så mkt): AA men iaf såå hade vi de bäst i backen jag å sofie å saga:D<33 Tack tjejer för en aass braa dag:D den va bara bääst:D<33 Aja men iaf såå Kan man cykla nuu Wihoo ska säga till mammi att ta hem min cykel från farmor för att den är däär:D<33 Aa men jag måste få en ny cykel snart för att min e föör liten:D

aa men iaf så äre skola imorron och de suuger.......... dessutom på näst sista lektionen så har vi mamma och lena-.-'

Men ska draa nu såå stora bamse Kramizzar på er<33

 

 

Av Magdalena Edström - 7 april 2010 10:47

Hej Alla:D<33

Jag Vaknade typ för 2 timmar sen och nu sitter jag här och äter frukost... JAg vet de är sent menmen man måste ju äta frukost någon gång även fast det är sent....... AJa skriver mer ikväll vad som har hänt nu idag:D<3 Kramizzar till er alla därute<3 Lägger upp en bild på mej åxå:D  

Av Magdalena Edström - 6 april 2010 20:47

Heej!!!!!!!

Jag kollar teve nu och det har inte hänt så mkt idag.... Aja men iaf så har jag varit ute med hästarna med mami:D jag red på Tino för första gången sen i sommar:D de gick bra:D<3 A men iaf så vet jag inte vad som händer imorron kanske ska vara med någon:D....<33 Ska iaf vara hemma:D<3

Av Magdalena Edström - 6 april 2010 14:25

Heejj Alla:D<333333333!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Nu äre LOOOVVV vi har haft de sen i onsdags:D<33 aja men iaf så åkte jag till Stugan i torsdags:D<3 jag ska berätta vad som hände:D

På fredagen åkte vi ut på sjön med skotern och vi fick 1 gädda då... Sen satt vi ut gäddsaxerna:D

På lördagen var mormor på jobbet och vi åkte på Lövsjön där fick vi ingen gädda:( men sen på saxerna hade vi fått 1 gädda:D<3

På Söndagen åkte vi på tjärna och där fick vi många gäddor vi fick 4 st men vi skulle egentligen ha fått ungefär 7 st för dom spottade ut betet.... Aja men iaf sen på saxerna drog jag upp en jävligt stor gädda som vägde 4,4 kg den var tung kan jag bara säga<3:D men sen när vi kom hem så åt vi mat och gick ut på en prommis. sen när vi kom tbx så lärde jag mej att rensa fisk och de va ganska kul faktiskt:D<3 men de va äckligt....

på söndagen pkte vi på "hemliga stället" där fick vi 1 gädda sen fick vi 1 på saxerna. när vi kom hem rensade jag dom... men sen åkte vi hem och nu sitter jag här och väntar på att kakan ska bli klar i ugnen.... men nu ska jag gå så herrå<333:D Kramizzar på er alla:D<33

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards