Direktlänk till inlägg 6 april 2010

LOOVVVV<333

Av Magdalena Edström - 6 april 2010 14:25

Heejj Alla:D<333333333!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Nu äre LOOOVVV vi har haft de sen i onsdags:D<33 aja men iaf så åkte jag till Stugan i torsdags:D<3 jag ska berätta vad som hände:D

På fredagen åkte vi ut på sjön med skotern och vi fick 1 gädda då... Sen satt vi ut gäddsaxerna:D

På lördagen var mormor på jobbet och vi åkte på Lövsjön där fick vi ingen gädda:( men sen på saxerna hade vi fått 1 gädda:D<3

På Söndagen åkte vi på tjärna och där fick vi många gäddor vi fick 4 st men vi skulle egentligen ha fått ungefär 7 st för dom spottade ut betet.... Aja men iaf sen på saxerna drog jag upp en jävligt stor gädda som vägde 4,4 kg den var tung kan jag bara säga<3:D men sen när vi kom hem så åt vi mat och gick ut på en prommis. sen när vi kom tbx så lärde jag mej att rensa fisk och de va ganska kul faktiskt:D<3 men de va äckligt....

på söndagen pkte vi på "hemliga stället" där fick vi 1 gädda sen fick vi 1 på saxerna. när vi kom hem rensade jag dom... men sen åkte vi hem och nu sitter jag här och väntar på att kakan ska bli klar i ugnen.... men nu ska jag gå så herrå<333:D Kramizzar på er alla:D<33

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Magdalena Edström - 8 juli 2010 13:36

NY  BLOGG!! KOMMER BARA BLOGGA  PÅ DEN HÄR BLOGGEN FRÅN OCH MED NU!!!!!   www.magdalenaedstrom.blogg.se www.magdalenaedstrom.blogg.se     ...

Av Magdalena Edström - 8 juli 2010 13:04

Hej!! Sorry för så jävla dålig uppdatering nu i sommar men jag har ju lixom ett liv utan för bloggen åxå så de komma bli mkt bättre uppdatering efter sommarlovet:) Men jag har tänkt på att kanske byta blogg få se om jag gör de men isf så länkar jag...

Av Magdalena Edström - 2 juni 2010 19:46

Heej Alla sötizzar<333 Idag har jag cyklat till stan å hem:D de va roligt, men vi typ tappade bort eve sen fick vi leta efter henne sen typ hitta vi henne sen tappa vi bort isak xD De va kanska jobbit xD sen typ kom vi hem 1 timme försent xD Å...

Av Magdalena Edström - 1 juni 2010 11:44


   Ja, får se om de funkar annars tar jag bort de men iaf så ser min vecka ut så här:D   de funka:D ...

Av Magdalena Edström - 29 maj 2010 12:01

Hej alla glada:D!!! Det här blir sista inlägget för idag... För att jag ska på läger å då kan jag ej ta med mej datorn:(( Jag har nästan packat klart de e typ bara lite små plock kvar:D<3333     Men Kram på er alla     <33333 ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards